pondělí 23. srpna 2010

Marešovy nejtrapnější výroky!

Leoš Mareš se zase vyznamenal. Chcete se pobavit  a zasmát. Tak si to urchleně přečtěte a dáte mi za pravdu.
  O rodině
Mareš: „Byl bych hloupej, kdybych si čas na rodinu neudělal. Ráno jsem v rádiu a občas jdu večer .odmoderovat nějakou akci. Jinak jsem pořád doma."

Blesk.cz: Leoš byl vyloženě domácí typ, který se cítí nejlíp nad svým kutilským ponkem s pilníkem v prstech. Jenže, Monika řekla dost a dala mu nůž na krk: Buď budeš chodit víc ven, bavit se, hýřit, prostě žít, nebo už mi nechoď na oči.
O sexu s prostitutkou

Mareš: „Museli mi něco hodit do pití, nic si nepamatuji.“

Blesk.cz: Ano, to je ta slavná historka o lstivé ženštině, která ti zkřížila cestu, omámila čajem, svlékla, tahala po místnosti za nohu a ještě si tě přitom fotila.

O alkoholu

Mareš: „Vždycky když piju, tak vím, co dělám. Nejste nikde schovaný, jste v centru Prahy, všichni vás znají.“

Blesk.cz: To je pravda Leoši, všichni se k tobě znají, ale jen do chvíle, než si dáš patnáct teqiul a kamarády si pleteš s boxerským pytlem.

O životě

Mareš: „Já se pokorně, opravdu velmi pokorně stavím k tomu, co mám, a o to víc si toho vážím,“

Blesk.cz: To je dobře Leoši! Jsou totiž i lidé, kteří říkají, že teprve když něco ztratí, tak si uvědomí, jak moc to měli rádi. Super, že ty jsi jiný!
O milence

Mareš: „Jde o to, že v rozchodu s Monikou vůbec nehraje roli nikdo třetí.“

Blesk.cz: Ale čtvrtá, pátá, šestá, no prostě Majdalenka, Apolenka s Veronikou
A taky Věrka, Zdenka, Majka, Lenka s Gábinkou! No jasně Klára, Ančí, Bára, Mančí už nevíš čí...
O rozchodu
Mareš: „Společně jsme se doholi na odluce“.

Blesk.cz: Tak to je ten nejhorší nápad, který tě kdy napad. Další díl tvé reality show se bude jmenovat: Rozvod a mizina!
O Monice
Mareš: „Moniku mám pořád rád!“

Blesk.cz: Věříme, ale zavřenou doma s dětmi a u plotny, že?

O sobě
Mareš: „Se mnou je to v některých věcech pořád dokola. Jde o to, že bych chtěl být lepším člověkem, ale vždycky narazím na nějakou překážku. A ten lepší Leoš je za tou bariérou a nejde mu to.“
Blesk.cz: Leoši, když vypouštíš tato moudra, tak bys nás skoro přesvědčil, že ti vážně někdo hodil něco do pití. Nebo ti tam něco občas hodí ten druhý Leoš.

Žádné komentáře:

Okomentovat